Základy marketingu Základy marketingu - Miroslav Karlíček
Kód: 9788024758695Detailní popis produktu
Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost?Doplňkové parametry
Kategorie: | Učebnice, odborná literatura |
---|---|
EAN: | 9788024758695 |
Zařazení 1: | Učebnice, odborná literatura |
Vydavatel: | GRADA |
Autor: | Miroslav Karlíček |
Rok Vydání: | 2018 |
EAN: | 9788024758695 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář